Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на алтернатора ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на алтернатора ?

    Интерсува ме как се вади алтернатора за профилактика ? Можели да се извади отдолу като се разкачи двойката от изпускателния колектор и се махнат накой други ламарини дали ще се получи или трябва да се махне и дългата полуоска ? Ако някой го е правил по този начин моля за съвет. И още един въпрос как се маха дългата полуоска ? Колата е от подписа
    AR 33 1.4 8V - бивша
    AR 156 2.0 TS. SW

  • #2
    Минава макар и малко трудно.
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
    LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

    Comment


    • #3
      Трябва да свалиш полуоската. Иначе няма вадене. Другиа вариант е смукателния колектор. Вадиш него, вадиш и алтернатора на горе.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Аз моя като го сменях, беше изваден отгоре. Не е философия, а галимация. Трябва да се разкачи всичко над него. И за едниния болт се изискват по-тънки ръчички.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • #5
          Ясно, а как се маха удължението на полуоската, която е под стартера и алтернатора, че не ми се занимава отново с простия колектор. От къде се развива за да се махне ?
          AR 33 1.4 8V - бивша
          AR 156 2.0 TS. SW

          Comment


          • #6
            Вадиш заедно с вътрешното каре.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Благодаря . Май е време да отивам в гаража и да пробвам .
              AR 33 1.4 8V - бивша
              AR 156 2.0 TS. SW

              Comment


              • #8
                Извади го отгоре, ако не си почнал вече. Така ще си прегледаш маркучите които са отдолу на всмукателите - против клатене на обороти
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #9
                  От долу е по-силова работата така да го нарека. От горе по интелигентно, но пак си е гърч.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Е, не е толкова стига да напипаш двете гайки, които подпират всмукателите ахахахахаххахаах...доста псуване беше.
                    Last edited by GammaRay; d.m.y г., 14:30.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                    Comment


                    • #11
                      Аз бих го измъкнал от горе. Колектора го свалям за 30 мин. сигурно. Като се има предвид, че глава свалям за 2 часа. Не са чак толкова гадни болтовете под колектора. Гадни са тези 15-ки на планката която държи колектора от зад за блока. Тази която е на тампон. И пак всичко е до инструмент. Болтовете под колектора с 13-ка гаечен с тресчотка се свалят много лесно. Но тези от зад с лула не става. Гаечен ключ идва къс и е тясно.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Е, за тая планка ти говоря де
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Трябва да свалиш полуоската. Иначе няма вадене. Другиа вариант е смукателния колектор. Вадиш него, вадиш и алтернатора на горе.
                          Лелеееее майкоооо

                          Не го правете в домашни условия колеги, да не берете ядове. Има къдееее къде по нормални начини за махане на алтернатора Николайчо.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Ми кажи какви са де. Аз тва е от мен. Не съм намерил други начини привидно за мен само две сваляния на алетернатори до сега на 156. Единия съм го вадил на горе, другия от долу. Ма полуоската пречи.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              ОЕМ е напълно прав, но...има още един трети начин - като се махне мотора муахахах. Хайде стига по темата - колегата май си е оправил алтернатора вече.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                              Comment

                              Working...
                              X